hati kecil ini celalu berkate , suke mendam tapi jarang untuk melepaskan , susah untuk dilepaskan tapi senang untuk ditunjukkan .

Selasa, 14 Jun 2011

13-JUN-2011

saLam aLL
haha sgt de riNgan taNgAn aku nih nak mEnaip..
ap Lah sAwAN aku nIh agknyer..

korg Ase Pe LaH yang aku nk sHare n nAk cEciTer kt koRang nih..
??
??
??
??
pk ke x niH ??
??
??
dah aku puLak yang PeninG paLe pK..
"meLaLut sEh"

13-jun-2011
haha ary pertama aku keje nih.
perh takot sahabat2 ku..
giLer pUn ad La Gak an..

Y.architects
name niH besa ok kALau kt PAM.
aku pun tkot gak pD awAL nye nk keje kt opis nih..
waaa.. ni FIRMA ARKITEK ok.
mse dLU2 aku paktikal kt cNi Ler..
best la gk aku dok paktikal kt cni..
p agk tertekan ckit la cbb firm nih bnyk GILER job.
nk ikotkn kt cni boleh la korang nk cri makan..
firm nih dah dpt 16 award ok..
n dis year aku dengar nk gak amik award PAM..
bangge aku menjadi slah sowang staf yang terbaru kt Y.arch..

ok
berbaLik kt cte sbnarnye..
haha
1st tiMe aku keje nih n SYUKUR ALHAMDULILLAH aku dpt pegang TA
"teknikal arkitek"
korang jgn luper doakan aku yerk.
aku pun x sangke ok dpt pegang menatang nih..
perh x tido malam aku.
syukur sgt2lah aku pktikal kt cni n dgn nachat mereka2 yang ad kt cni nih dpt lah aku berjaya setakat ini
"i hope dpt lah aku handLe pojek yang menarik " bodek.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan