hati kecil ini celalu berkate , suke mendam tapi jarang untuk melepaskan , susah untuk dilepaskan tapi senang untuk ditunjukkan .

Rabu, 1 Jun 2011

H_A_T_I

salam u all..
sgt de Lame ok i xde update ini bLog..
sgt de bZ gn KeJe2 i kt Ofice,Uma & kOLej tuh.
syukur sume dah settle..
cm Tak cye je, yg sume urusan berkaitan dgn koLej da settle..
haha..
TP ad ag yg x settle nih.. *my PRAKTIKAL* lmbt lak nk abs..
cpt lah wahai MASE "3-JUN-2011"
minggu lpas sume berjalan lancar.. 
tp pnt gk la.. 
bnyk bnde kalau aku nk cte sume nyer..


ap dah jadi nih ??

1: moto baru la kawan.... :)
bkn moto aku yerk.. wane je same .. :)

2: sume kje2 kolej suda siap.. :)
sungguh seronok..

3: aku dah ad jawatan :)
tQ boss.. "egt dpt nek gaji ker"

4: paktikal aku x sudah ag...
yg nih aku ta suke ok.. "DONT  LIKE"

5: i dapat lepak dgn my.Boy.. 
seronok + beronok2 kawan.
gumbira je asenye

6: td g kenduri kawen my Lectre.. 
congrate yer PUAN. "amk lah tittle PUAN tuh"

7: otak aku pusing-pusing.
dega ownag yg penuh giler kt mamak ni menjerit ble bola msuk kt dlm gol 2..
goooooolllllLLLL.. " utk jge aty die.. aku diam jela.. ikot aty nk la sound"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan